maanantai 7. huhtikuuta 2014

TURTLE!!

KUVIA!

teille ette jotka tiedä niin näitä juoma automaatteja on joka puolella! hinta on 100-150yenin paikkeilla eli n. 0,75e-1,12e. Että Japanissa on turha valittaa jos on jano! ja mikä parasta, näitä ei tuhota/rikota/sotketa. 







Ekat koit ja TURTLE! villi sellanen.

Rouvat jotka minut nähdessään alkoivat kuiskimaan toisilleen samalla kun katsoivat minua hassusti :D Kostoksi otin kuvan.

Ette arvaa minkä kaupan koristeena tämä oli :D ( oli myös koira toisella puolella mutta ei ollut niin söpö ) kyseessä on siis viinakaupan koriste. 














pulut hyökkäs mun kimppuun ku niitä ruokkinut mies lähti. Piiritti mut ja koitti seurata.








Puut täällä näyttää syöpäläisiltä... mutta voisin perehtyä pelkästään niiden kuvaamiseen! mielenkiintosia!






ja vielä kerran mun uusi rakkaus<3

5 kommenttia:

  1. Innostuin noista koikarpeista! Mun kala-allasvillitys sai just uutta tuulta purjeisiin :) terkuin din syrra :)

    VastaaPoista
  2. ai sulla on nyt sellanen :D mitä tapahtu kanoille?
    osa noista oli tosi isoja et tarttet aika ison altaan :D harmi etten saanu hyvää kuvaa sellasesta valko-oranssista

    VastaaPoista
  3. Joo se suunnitelma oli ennen kanoja :D Oon lukenu että niille koikarpeille on näyttelyitäkin ja ne voi elää jopa melkeen 100 vuotiaaks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa
      mut noi koit sit voi olla tosi isoja...et ne tarttee ison altaan mut ilmeisesti ne viihtyy suht matalassa vedessä... :D ja ne ilmeisesti oppii tulee luo jos niitä syöttää

      Poista
  4. Joo niin oon lukenu. Ne oppii tunnistamaan ainakin sen joka ruokkii niitä :) Vettä muistaakseni piti olla 1-1,5 kuutiota karppia kohden. Suomessa pitää olla melko syvä allas talven takia ja sielä pitää pyöriä joku pumppu koko talven että se jää ei koskaan mee ihan umpijäähän.

    VastaaPoista